Remziyeburak canım öncelikle geçmiş olsun rabbim sana sabırlar versin ben de 2 bebeğimi kaybettim ilk bebeğimi 7 haftalıkken kaybettim ama o riskliydi kese yanında kanama alanı vardı doktor düşük olabilir demişti oldu da kürtaj oldum kürtajdan 3 ay sonra tekrardan hamıle kaldım oğluma cok güzel bir gebelik geçirdm herseyimz güzeldi ama oğlumu da doguma 2 hafta kala kaybettim 😔 biz genetik test yaptırdık temiz cıktı pıhtılaşma falan cıkmadı bir sey ne yazık ki sebebsiz de olan var sebebleri olan da var senin ilk kayıpsa araatırmazlar ama özelde yaptır bence testleri genetik test ve pıhtılaşma testi yaptır canım biz ekstra bağışıklık testi de yaptırdık troidlerime folat değerleirme falan bakıldı biz de bir sebeb cıkmadı 😔 sen de bu testleri yaptır bence rabbim yardımcın olsun cok zor