Aysegulum27_ 27 haftalık ikiz hamileyim doktora gittim rahim uzunluğum 30 mm olmuş bebekler kanala inmiş her an doğum olabilir dedi .çok endişeliyim ciğer geliştirici iğne yazdı sabah akşam iki doz vurunacağım.haftalık proluton iğne verdi .dua edin kızlar.☹️🙏
Sevde13_ Zamaninda hayırla alırsın inşallah kucağına canım. Bende 21+5 günlük hamileyim benimde riskim var ilk gebeligimde preaklamsi yaşadım erken olmuştu doğumum ama bunda şimdiden başladı beni de sardı bi korku 😔