Dilan_rdvn Ben biraz kafaya taktım herhalde hamileligimden bu yana hiç baglanmadim nstye sizce normal durum mu ilk gebeligim olduğu için tercubesizim 38.5haftalik hamileyim
deletedmom351 Dilan_rdvn Canım beni 34de aldılar aslında çoktan bakmaları lazım zamanın gelmiş çünkü sancı var mı yok mu diye doktoruna sorsaydın ya nst çekmeyecek misiniz diye belki bi bildiği vardır.
ElizBeray Dilan_rdvn Ben de kafaya taktım. 35. Haftam bitmek üzere. Nst’ye hiç bağlanmadım. Cumartesi randevum var, gidince ben de soracağım. Hatta 2 gündür kasıklarım çok ağrıyor. Sancı falan da ben mi anlamıyorum diye tereddüt ediyorum.
Bgmbgm Dilan_rdvn Ankara'da da gittiğim hastanede 35 ten sonra ntsye aliolar sonrası 10gunde kontorle
Bhr Dilan_rdvn Bende 37 haftalık oldum bu zamana kadar hiç NST 'ye bağlanmadım. Bakalım doktorum ne zaman söyleyecek.