Sevgiy Biz de 37+3 olduk bugun doktor bebek kanala yerlesmeye calisiyo bol bol yuru haftaya gel normal dogur dedi :/ gelecek mi bakalim bizim minnok
Maviss5521 Deryam25 sonuna kadar haklılar ama nereye kadar kalacak içerde onlar diyor belki ömür billah 🤣😂🤣 he annem he
TeacherS Maviss5521 yatıp kalkarken alt tarafa baskı oluyor mu sizinde 🙄 benim problem sadece bu şükür
Maviss5521 TeacherS o bende de var bacım bazen matruşka gibi kalkarken geri düşüyorum komik bir durum ama yapacak bir şey yok 🤷♀️
Zeynepmetehan Maviss5521 biz de vallahi yolunu gözleyen o kadar kişi var ama bizim oğlan inatci gelmem diyor ….Doktorum da bol bol yürü bi yerlere tutunarak yavaşça squat yap bir de perine masajı yap yardımcı olur dedi bakalım başladım ben de umarım faydası olur 😀
Maviss5521 Zeynepmetehan yürümekte işkence artık ördek gibi bi sağa bi sola benim ayaklarım davul gibi şişti zaten 😵 üstüne basmaya korkuyorum acıyor
Zeynepmetehan Maviss5521 ah canım ben de öyleyim hatta eşim arada benimle uğraşıyor yürürken hacı yatmaz falan diyor sağa sola sallana sallana yürüyorum diye 😫…Allah yardımcımız olsun son zamanlar artık ne yapalım
Maviss5521 Zeynepmetehan bana göbişini önden gidiyor sen onu takip ediyorsun diyor 😂🤣 oturup kalkmak ayrı dert zaten 🤦♀️
Nilaykirikbas5516 Maviss5521 yapar cnim genelde ama benim agrım filan vardı o yüzden yapmıştı ama son haftalarda agrım olmasa da yapıyorlar
Maviss5521 Nilaykirikbas5516 pazartesi kontrol var heran muayene edebilir yani en çok korktuğum şey 😵
Nilaykirikbas5516 Maviss5521 hic korkma kendini de piskolojik olarak korkutma ne kadar rahat olursan o kadar iyi bi kaç saniye sadece hiç anlamazsın bile ben iki kere oldum ikisinde de anlamadım
Zeynepmetehan Maviss5521 ben de çatı muayenesi oldum da gerçekten kendini kasma ben kendimi kastigim için canım yandı hani öyle can yakan bi şey değil aslında ve gerçekten çok kısa sürüyor
Maviss5521 Nilaykirikbas5516 doktorumuz erkek o yüzden de kasılıyorum eşimde benimle beraber stres yapıyor iki kat kasılıyorum 😵
Maviss5521 Zeynepmetehan benim için dünyanın en uzun muayenesi olacak herhalde doktorumuz çatı muayenesi yapacam demedi ama normal doğum pozisyonunda olduğumuz için ve kızlarda yapacağını söylediği için kaçışımız yok herhalde 🤢
Nilaykirikbas5516 Maviss5521 benim de erkek ama çok rahatım görünüyor diye şey yapıyorsan önünü zaten kapatiyo elini soktuğu için inan bana hiç kasılma boş yere 😊