Nurgulgurbuz Ben 5-6 haftaligim .Yorgunluk uyku bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor sizde ne gibi degisiklik var 🧐
Esoo0698 Nurgulgurbuz 14 haftalık olduk çok şükür ❤️ Ama ağrı bulantıyı geçti. Tek derdim Baş ağrısı. Baş ağrısı. Baş ağrısı 😣😣
ecembugra53 Nurgulgurbuz canım o haftalarda cok normal hepsi hepsi hormonlardan kYnaklı oluyor bebek rahme yerleşiyor cok normL geçecek hepsi
urazaslan Nurgulgurbuz bende öyleydim 10. Haftam bitiyor ve bel ağrım yorulursam artıyor, uyku hali hala aynı🙏
Hilalyusuf İlk 3 ay resmen yaşayan ölü gibiydim mahvoldum 10 gün hastanede yattım ama hepsi geçti ve hamilelik asıl şimdi başladı 5 aylık olduk çok şükür sadece biraz sabır kızlar
Nurgulgurbuz Hilalyusuf inşallah hayırlısı ile geçer bugunler sağlıkla kucağımıza alırız çalıştığım için biraz zor oluyor ama olsun varlığı yetiyor 🥰
Nurgulgurbuz yasemin333 bende aynı öyleyim bide çalışıyorum resmen ayakta uyuyorum halsizlik bel agzisi yanlarim da batma çok vardı azalmaya başladı şimdi eskisi gibi değil doktora gittinmi
Nazan02 Haftadayım şükürler olsun o Zorlu günleri atlattım baş dönmesi halsizlik vardı bendede cok fazla ama zamanla geçiyor🤲
yasemin333 Nurgulgurbuz 4. Haftada gitmiştim üç defa hcg baktırdım artış iyiydi 5.hafta gitmedim 6.haftada gideceğim inşallah
asiltosumm35 Nurgulgurbuz canim biz 22. Haftamizdayiz benimde ilk hamileligim. İlk 3 ay siddetli uyku hali migde bulanmasi yemek yiyememe durumum oldu hatta bende ekstra bas agrisi oldu gunlerce gecmeyen. O yuzden dayan 😍 bitiyorlar
Zisanmery Nurgulgurbuz ben 14 haftalıgım ilk gğnlerim zehir gibiydi ne oldugunu anlamadım sürekli kusuyorum kendimde değilim bi garipti ya şimdide kusuyorum ama kendimdeyim en azından