damlaikan canım nst kötü bir sey değil tam tersine sevin gerçekten ben 26-29. Haftalarda şiddetli karın ağrısıyla gittim safra kesemde taş varmıs nstye bağlandım bebeğim strese girmişti kalp atımı yükselip düşüyordu erkenden önlemler alındı. Ki gebeliğin son zamanlarında her hafta nstye bağlıyolar😍😇