kuzeylianne Kızlar 12. Haftada doktorum erkek gibi dedi ama 1 ay daha bekle dedi. Sizce değişir mi. Değişen var mı aranızda🥰
Belgin61 kuzeylianne 13 haftada erkeğe benziyor dedi 16 haftada kız dedi bazıları yanılabiliyor bazılarında 4 boyutlu ultrason da daha net belli oluyor diyor 😍
kuzeylianne 666 Evet özele gittim canım. Özeldeki ulttasonlar devlete göre bayagı iyi oluyor. En azından bizim buradaki devlet Hastanesi’ne😅
kuzeylianne Yaaa teşekkürler kızlar. Sağlıklı sıhhatli olsun tabide ama merak etmeden durmuyorum. 😅 Tüm belirtiler kız bebek gibi ama doktor erkek dedi. Kafam karıştı.🙈
Acemianne27 Merhaba bende 12 haftamda gittim kız dedi 16 haftamda gittim yine kız dedi 21 haftamızda gittim erkek dedi 🙈
Nazan02 Acemianne27 ciddimisin🙈 ben 16. Haftamdayım 14 haftalıkken ogrendım cınsıytini erkek dedi doktorumuz alısverıse basladım bıle suan senın yorumunu okuyunca bı duraksadım 😀
Acemianne27 kuzeylianne bencede beklemelisin bizde bir kaç parça kıyafet almıştık bide bebek arabası Allahtan o ortak bir renk 😂🥰
Acemianne27 Nazan02 ahh ah Burda cinsiyet Postlarını okurken gülüyordum kız dedi erkek çıktı felan diye 😂 gülme komşuna gelir başına derlerdi doğruymuş 🙈😂