Ebru__ idrar yolu enfeksiyonu hemen hemen her gebelikte oluyor. Eğer tedavi edilmezse ilerler böreklere gider oda bebeğe zarar verir. O yüzden tedavi olmak şarttır. Merak etmeyin zararı olacak olsa doktor vermez. Bende 35. Haftamda zimaks kullandım. Aksatmadan kullanın ve bitirin lütfen ihmal etmeyin🤗