Esse1215 Merhabalar arkadaşlar 15 haftalık hamileyim yüzümde sivilce çıkıyor ve leke kalıyor hergün de biraz daha artıyor özellikle izleri için bir öneriniz Çar mı?
kubracakos Esse1215 35+5 deyim şuan başından beri ne sivilcelere nede izlere bi çözüm bulamadım ne denediysem olmadı artık tek umudum doğumdan sonra geçmesi 😊 cinsiyet belli mi
Esse1215 kubracakos 12 haftalıkken gittiğimde belli değildi henüz gitmedim ama ilk bebeğim kız onda hiç böyle bir sorun yaşamadım.Sizin bebeğinizin cinsiyeti nedir?
kubracakos Esse1215 kız olduğu için böyle olur derler ya o umuda tutundum doğumdan sonra geçer diye inşallah geçer bende de fazlasıyla sivilce ve leke var . Kızım olcak allah izin verirse