Aylingkhn28 bence normal yada sezeryan diye doğum şekli ayrılmamalı bu kisiden kişiye değişiyor herkesin bünyesi aynı değil arkadaşım sezeryanla doğum yaptı günü belliydi haftası doldu hazırlandı ağrı çekmeden gitti bebeğini kucağına aldı 2 günde ayağa kalktı,başka arkadaşım 9 saat suni sancı çekti normal yaptı ve iç dış 20 dikiş atıldı 15 gün oturamadı bu herkeste farklılık gösterir