Hifa38 Kızlar ayaklardaki şişlik için neler yapıyosunuz bu bı kaç gündür biraz fazla tempolu geçti bnm içinde şuan inanılmaz şiş ve sızım sızım yaaa🤦🏼♀️ magnorm var içiyorum da yüksek de de duruyo ayaklarım geçmedi
Ebruaybars Hifa38 ben 38+5 teyim bu zamana kadar hiç ödem olmamıştı şimdi 2,3 gundur ayağımda ödem var özellikle sol tarafta çok su iviyorum harekette ediyorum ama gecmiyor
Hifa38 Matilda ay masallah ne güzel üçüncü bebiş bnm ilk buda tedaviyle çok şükür oldu da çok zor geçiyor ya valla birde ortalık böyle iyice psikoloji bozuldu
Matilda Hifa38 aynen canım allah kolaylık versin. Çok şükür allahım vermiş bir yavru sana da. Bende artık düşünmüyorum çocuk yeter hepsinin arasında 2 şer yaş var ve çok yıprandım onları büyütürken kimseden yardım almadan
Hifa38 Matilda yaşları ykinmis onlar zorlar yaş kaç acaba🙃🙃🙃 ay çok şükür oldu ya btcek inşallah zor günler
Matilda Hifa38 25 yaşına girdikten 1,5 ay sonra 3. Bebeğim doğacak. Büyük 4,5 yaşında ortanca 25 aylık 3. De Aralık doğumlu olacak. İlki 2016 ikinci 2018 üçüncü 2020. Çok şükür canım oldu rabbim kimsenin kucağını boş koymasın
Hifa38 Matilda ay masallah ne güzel yaşları yakın şuan için zor olur bakması falan ama büyüyünce ne güzel arkds gibi oluyolar ya