Geyik Merhaba. Cumartesi gecesi hamile olduğumu öğrendim. Beta hcg değerim 119,62idi. Bugün tekrar testi yaptırdım. Bu sefer de değerim 466 olarak çıktı. Bu değer bana düşük geliyor.. bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı? Son adet tarihim 29 mart.
DilekErdemUurlu Geyik bendede aynı sıkıntı olmuştu 48 saatte bir kandeğerinin 2 katı çıkması gerekiyor kesede 6 haftadan sonra görülüyor
Anne3434_ Geyik ben hep 1500 ken gördüm doktor da küçük de olsa her zaman görünür bu değerlerde demişti 3000 i filan bekleme yani
Anne3434_ Bence iyi geldi bana göre 4.günde iyi artmış %70 artması iyi diyorlar genelde ama doktora görünmeden kendine kuruntu yapma böyle
Dlrsdzynpzll Pazartesi 240 olmali sali yani bugun 480 olmali ortalama soyluyorum degeriniz gayet iyi yani canim. Allah gonlune gore versin kotuyu cagrma
Geyik Dlrsdzynpzll bu kadar çok kadın bir platformda olunca ve herkes de farklı değerler söyleyince kimisi rahatlıyor kimisi endişeleniyor galiba 🙂 ben de en azından böyle oldu. Sizin de gönlünüze göre olur herşey insallah.