39+2 olduk bugün 5 de spiral sezaryenla Doğuma alındım ameliyat güzel geçti minigime kavuştum sonunda cok sükür🙏🏼suan hafif ağrılarım var ama bebeğim sürekli uyuyor emziriyorum memenın ucunu alıyor ama sonra uyuyor dürtüyorum topuklarını gıdıklıyorm banamısın demiyor cok uykucu napmam gerekir baska hemşire mama takviyesi yapacağız dedi ama ben emsin istiyorum