Melikedefnemm Kzlar 36+5 im belim ağrısı adet soker gibi bi ara geçti yine başladı 5 de başladı akşam saate baktım drek dgum başlar filan die dakka tutma amacli dinleniyorm gcmio acile mi gtsem acaba bilemedim kızımda da bel agrsyla gttim doğurdum geldim 😐
Zynp01 Melikedefnemm canım bnmde saat 5 dem beri vardı 35. Haftadayım geçmezse acile gidecektik daha yeni geçti çok şükür
Beyzabzc Ya şuan aynısı bende var 29. Haftamdayım belime böyle kramp gibi giriyor yattım şuan ama sanki geçmiyo bebeği baya hissediyorum tekme atıyo ama endişeliyim
Melikedefnemm Zynp01 ay benim gecmio ya 7 gibi geçti buçukta tkrr başladı yatiorm oturuyorum dik bi şekilde gecmio geceye kadar bekleyim öyle gideyim dedim
Melikedefnemm Zynp01 gttim cnm dun gece bugün de var agrım yalancı şancı dedi ama kesinlimioki agrim 1 cm açıklık vr dedi nstde bisi çıkmadı anlamadm nie böyle oldu
Melikedefnemm Zynp01 sanci çıksaydı yatış verecekti zaten kabul etmezdim kızım evde annem yok hazırlık yok yanmda hemde sancimi evde çekmeye razıydım 1 cm le hzlanmaz o doğum 😣 Serumda takmadı kanaman suyun gelirse gel dedi