Merhabalar sevgili anne ve anne adayları 👋🏻
Kısaca Doğum Hikayemi anlatayım. Sorularınız olursa cevaplamaya çalışacağım. Hamilelik sürecimin ilk üç ayı üniversite son sınıfın ikinci dönemine denk geldi ve salgın dolayısıyla Doğuma kadarki süreçte evdeydim online mezun oldum. Son trimesterdaki zorluklar dışında genel olarak iyi denebilecek bir hamilelik geçirdim. Doğal ve normal Doğuma dair Kitaplar okudum. Olumlama cümleleri kullanmaya çalıştım ki psikolojik olarak güçlü kalayım. İlk doktorum acı eşiğimin düşük olduğunu söylemişti ve sezeryan oranları yüksekti. 34. Haftada doktor değiştirdim ancak yeni doktorun Doğum ücretleri çok yüksekti. Son olarak bir tavsiye üzerine 37. Haftamda tekrar doktor ve hastane değiştirdim. Yunus Emre Hastanesi/Üsküdar/Nazan hanım. Çok şükür memnun da kaldım. 38+4 te suyumda azalma dolayısıyla riske atmamak adına suni sancı yardımı ile doğumum gerçekleşti. O an çok müthişti oğlumu kucağıma verdiklerinde. Tarif edilemez bir duyguydu. Sancıları son 2 dkda bire düşene dek sakin karşılamaya çalıştım nefes teknikleri ile. Ancak sonrasındaki ıkınma evresi ve Doğum sonrası dikişler gerçekten hayal ettiğimden ve kitaplarda anlatılandan zordu ne yalan söyleyeyim. Tek yardımcım dua ve şükür oldu. Kısaca demiştim ama uzadı sanırım biraz. Rabbim tüm Doğum yapan ve yapacak olanlara kolaylık versin. Her şey gönlünüzce olsun. Selam ve dua ile ❣️