Merhaba
18 haftalık sebebi bulunamayan bir kaybım var 1.5 sene önce. Şuan 13+4 hamileyim çarşamba günü kontrolde rahim ölçüm 35 milim çıktı doktorum normal olduğunu söyledi. Ama rahim dokusunda yumuşama var dedi. Her gece 1 progestan fitil bide haftalık proluton depot iğne verdi. Benim durumumda olan varmı? Bu ilaçlar iyi gelir mi ?