Kezbanyegin Bu hastanede Dr duygu yardım hanım doktorda Doğum yapan memnun kaldınız mı yazar mısınız hastaneden hizmetten memnun kaldınız mı
TeacherS Kezbanyegin ben oraya gitmiyorum ama iyi olduğunu duydum için rahat olsun eşi devlet hastanesinde onu da çok övdüler boş a para vermemek için oraya gidiyorum
Deletedmom314 Kezbanyegin doktorunu bilmem ama hastane olarak direkt o hastaneyi önermem. Stajımı orda yapmıştım hiç hiç hoş değildi. Şuan medikalden tekrar anadoluya döndü düzen değişmiş midir bilmiyorum, bir şans verip doktora gidin bakalım güven verecek mi
Selin_34 Kezbanyegin daha önce bi düşüğüm oldu kendisi ilgilenmemişti benimle ne zaman aklıma gelse sinir olurum😒 ama yine de siz bilirsinz memnun olanlarda var tabi:)