Sna 35+3 üm bugün kontrole gittim çok aşağıya inmiş yüzü gözükmüyor dedi doktorum. Çatı muayenesi yaptı her an gelebilir çok beklicek gibi değil hazırlıklı ol dedi. Normal doğum düşünüyorum ama sanki daha erken🤦♀️ Sana doğum yakın dedi mi doktorun canım