Devlet Hastanesi’nde detaylı ultrasona giricem. Kaç dakika sürüyor güzel bakılıyor mu? Memnun kaldınız mı ? Birde bana verilen kağıtta saat verdiler. Ama aynı gün gidip sıra numarası da almam gerekiyormus. Normalde verilen saat 13.00 . Fakat sıra alacağım için sabah erkenden mi gitsem diye düşünüyorum. Umarım cevap veren biri çıkar.😅