Bende boyadım saç diplerine değmeden kokusunu içime solumadan,boyanın tıbben kanıtlanmış bir zararı henüz yokmuş doktorlarda saç diplerinden kana karışma ihtimali olduğu için ve içindeki maddelerin solunmasında sakınca gördüğü için tavsiye etmiyor onlar söylemek zorunda uyup uymamak bize kalmış canım ❤️