Tgcaltn 5 haftalık hamileyim doktor kesenin rahimde olduğunu ancak tüpe çok yakın olduğunu tüpleri parçalama ve rahimin kanama riski olabileceğini kornual gebelik olabileceğini söyledi. Var mı böyle bir durum yaşayan