En önemli belirtilerinden biri tat ve koku kaybı aman dikkat edin ben gribim diye düşündüm ama elime kolonya döktüm sıfır koku😢 tat da alamıyorum yediğimden, test yaptırdım özel hastanede burda özel hastanelerde test yapılıyor Allahtan ve sonuç pozitif benim de eşimin de yoğun halsizlik var bir de mide bulantılarım vardı zaten şimdi daha da arttı hiçbirşey yiyemiyorum😢 bugün sağlıkçılar geldi eve karantinadayız eşime ilaç verdiler bana ilaç falan verilmedi bol sıvı tüketmem söylendi ne olur dua edin 4 yaşında bir kızım var muhtemelen o da covid ama çok şükür durumu iyi