Busrabnrby Merhaba dogum yapan anneler merakim su tahmini dogum tarihim 4 hazirana geliyo bu tahmini dogum tarihleri genelde dogru oluyomu yada kac gun once veya sonrasinda oluyo ilk bebisim merak ediyorum ne zaman gelicek diye 😊😊
deletedmom351 Busrabnrby Canım benim de 4 Haziran’a geliyor ama doktor bana mayıs sonu yaparsın diyor. Tam tarih tutmuyor 10 gün önce yada 10 gün sonra yani o biraz bebeğe kalmış. Bana doktorum böyle söyledi.
Neslihannn Busrabnrby ben doğum yapmadım henüz daha ama çevremden hep duyduğum genelde verilen tarihte doğan çok ama çok az bebek var. Genel olarak daha erken doguyorlar. Tabi normal doğum da böyle oluyor. Sezeryan da gün veriyorlar genel olarak. 40. Haftayı geçen bebek sayısı daha az. 38. Hafta ile 40. Hafta arası gelen bebek zamanında gelmiş bebek olarak kabul ediliyor.
burcuali38 Busrabnrby benim tahmini doğum tarihim 19 marttı ama 22 martta doğdu kızım 3 gün geç geldi yani 😇
matruskaa Busrabnrby banada doktorum 31 Mayıs dedi ama son adet tarihine 40 hafta ekleyerek söylüyor gerisi bebeğe kalmıs bende merak ediyorum bunu normal doğum yapanlardan erken mi geç mi oluyor o tarihe göre genelde
Busrabnrby deletedmom351 tesekur ederim canm.bilgi icin bende ole dusunuyodum genelde mayisin sonuna olur diye ama nasip bakalim ne zamab gelcek
Busrabnrby Neslihannn sanirim haftaya gore geliyo. Zaten su anda 35 haftalik 38 de olursa 3 hafta felan var oda mayisa gelir diye dusunuyorum bakalim nasip.
Syhnsrmn matruskaa canım benimde tahmini 31 Mayıs ama 10 gün önce on gün sonra diyorlar hayırlısı bakalım az kaldı inşallah 😇
firdevs Busrabnrby benim de sata göre 23 Haziran görünüyor canım ama ultrason kağıdımda 5 haziran yazıyor Doğum için doktor bişey demedi bakalım ne zaman doğacak 😍
matruskaa Syhnsrmn inşallah kucagımıza aldık diye mesajlarımızıda okumayı nasip eder Rabbim kuzum bakalım hangidi aceleci davranacak 🙂 ama benim 40 hafta dayanıcak sabrım yok 15 Mayıs gibi gelse çok sevinirim 😀
DenizYagmur Busrabnrby bu durum bebekten bebeğe değişebiliyor mesela benim oğlum 5 gün erken doğdu kızım ise 1 gün önce ama etrafımda 3 hafta önce doğanda oldu bir kaç gün sonra doğan da oldu .. bebeğe bağlı yanı canları ne zaman isterse o zaman doguyorlar 😊
Zely35 Busrabnrby canım, benimde 4 haziran ama bebek ters durduğu için muhtemelen sezaryen gibi gözüküyor. O yüzden mayısta olucak büyük ihtimalle
Syhnsrmn matruskaa ayy inşallah canım gelsinlerde hayırlısıyla erkek çocuğu 40 haftayı bulur hatta geçer sabret diyorlar ama benimde sabrım kalmadı artık baya zor oluyo seninde mi erkek 15 gün sonra gelsinler bencede çok iyi olur 😂
matruskaa Syhnsrmn evet benimde erkek artık büyüdü iyice hareketleri canımı acıtıyor bide sıcakta hamilelik çok zor evin içinde bile ateşler basıyor 😄 bencede çok bekletmesinler 🙏
Syhnsrmn matruskaa bende daha çalışıyorum iznime 1 hafta kaldı iş yerinde bunalıyorum evde de dediğin gibi gebelik kısmını özlemicem sanırım oğlumu bekliyorum biran önce gelsin karnım bi oraya gidiyo bi buraya 😂😂
Asrinbaby Busrabnrby bende merak ediyorum mesela 4 haziran tahmini doğum tarihi hesabı tam 40. Hafta mi oluyor? 41. Hafta mi ?
Busrabnrby Asrinbaby walla kuzu hesapladim.ben 4 haziran da tam 40 haftalik oluyo ama genelde cogu kisi 38 in artilarinda dogum yapiyo oda 1 hafta oncesi oluyo yani 15 den sonra bekliycez kizim olcak benim kiz cocuklari 40 gormez 38 aetilarinda gelir diyolar bakalm nasip 😊