cerenozb07 Kızlar bir haftadır karnım çok sertleşiyor toplanıyor gibi bebek doktora gittim rahim agzı uzunluğun iyi dedi bebekte iyi ama sertleşme nedir bu ?? Ara ara vajinama bıçak saplanması oluyor nst sancıda çıkmadı başına gelen varmı ?
Girlpowerbabe cerenozb07 karın sertleşmesi tam olarak nedir ya? Benim karnım da taş gibi ama hep sertti zaten yumuşak mı olması gerekiyor ki acaba?
tuubaeylulanil cerenozb07 aynen benimde 2 Gündür hem semserr hemse sankı tüm bedeni göbek cevremde sıkışmış gibi. Bende endişelenmeye başladım neden Acaba
cerenozb07 Girlpowerbabe canım tamam sertleşiyor ama ara ara ekstra bir sertlik vuruyor karbonla basketbol topluna dönüyor resmen çocuk geriliyormuş gibi oluyor
Girlpowerbabe cerenozb07 benim de bazen günde 1 kere oluyor bahsettiğiniz şekilde bebek geriliyordur ya da pozisyonu değişiyordur diye düşünmüştüm başka bişey mi oluyor bu?
cerenozb07 tuubaeylulanil doğum belirtisi dedi doktorum sancıymış aslında ciğer geliştirici iğne verdi
buseyusuf27 cerenozb07 canım karnının sertlesmesı yanı rahmın ust kısmında olan acı verıcı bır sertlesme oluyor arada bebek yan pozısyonda yattıgı ıcın oyle oluyor mrk etme bnmde oluyor ovalıyorm konusuyorm duzelıyor 🤗
Gzmsydr cerenozb07 valla bendede oluyor doktor normal olur bu zamanlar dedi 37+0 dayım ben bişey yapmadı