sntn Arkadaşlar sizlere bir şey soracağım bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde cinsiyet söylemiyorlar. Ankara şehir hastanesine gidip cinsiyet öğrenen var mı acaba. Varsa hangi doktor söyledi acaba
Atesays sntn 14.haftada emin olmayıp erkeğe benzetti 😂 17.haftada erkek olduğunu kesin olarak söylediler 22.hafta detaylı ultrasonda da erkek olduğunu soyledilr hepsi de farklı doktordu hepsi de söyledi
Homeless20 sntn bana devlet hastanesin ikili testi yapan doktor ben sormadan erkek dedi. Kadın doğumcuda aynı şekilde..
sntn minnakmina bazı kurallar varmış bazı doktorlar söylüyor bazıları söylemiyor bir arkadaşımınkini söylemediler mesela
Seyhann0606 sntn 20 -24 hafta arasında yapılıyor o zaman kesin net söyleniyor . Normal muayenede doktor cinsiyeti görse bile merak edip sorduğumuz için uyuzluğuna tersini söylüyorlar ben bizzat şahit oldum , o yüzden detaylıda öğren dedim
Guluss35 minnakmina bazı beyin yoksunları erkek bebek die direttikleri için zamanı geçmiş çocuga bile kürtaj yaptırıyolar o yuzden devlet kolay kolay söylemiyo ben 4lü test yaptırıcam zaman aminosentez midir nedir o gerekirse yaptırcakmısın dedi dr yaptırmıcam ne geldiyse başım gözüm üstüne dedim ozaman yapmayalım dedi ben dedim biz yapalım bilincli olalım yeter ama sıvı vermem dedim onu degınce cinsiyeti söledi aldırmıcam için
sntn minnakmina öyle bir prosedür varmış hani kız deriz erkek olur erkek deriz kız olur daha sonra dava açarlar gibi gibi
sntn Seyhann0606 bazıları 14.-16. Haftalarda felan öğrenmiş cinsiyeti de öyle bir şey mümkün mü yani kesinliği olur mu
Seyhann0606 sntn canım senden haftalarda öğrenebilirsin ama bazen bebekler bile doktoru yanıltabiliyor . Detaylıda kesin sonuç vermeleri neden biliyormusun cihazları falan daha iyi oldukları için
Homeless20 sntn valla kuzum 11+3 te söyledi ama değişir mi bilmiyorum peronotoloji de %95 erkek dedi doktor ya bakalım :) pipisinide gösterdi :)