Merhaba bendede pco var malesef ve etkisi kilo 115 kiloyum bizde 4 senelik evliyiz fakat 1 senedir bebek istiyoruz onu da dogru duzgun deneyemedik 5 kere falan ancak denedik pandemiden korktuk falan tutmadi bu surede doktora gittim bi ay ilacsiz bakti adetimin 14. Günü gittim 9mm yumurtan dedi suan 16 ile 22 mm arasinda olmasi lazimdi dedi reglim yeniden baslayinca klomen verdi gunde 1 kere klomen ictim tekrar adetimin 14. Gunu gittim 21 mm yumurtam olusmus catlatma iğnesi vurdu 36 saat sonra iliski dedi öyle yani bilmiyorum olur mu çok heyecanliyim kilo da veremedim verdim geri aldim hep yasim 31 oldu zamanda kaybetmek istemedim hem zayiflamaya calisiyorum hem bebek deniyorum rabbim hayirli zamanda nasip etsin insallah ama şunu merak ediyorum benim gibi olan ve catlatma ignesiyle gebe kalan var mi kacinci denemenizde oldu acaba cevaplarsaniz cok sevinirim banada umut olur