Bebek anne karnında nefes alıp verme egzersizleri yapıyormuş canım. Bunu yaparken yanlışlıkla amniyon sıvisiniı yutup bunu da dışarıya hıçkırık yoluyla atiyormuş. anne karnında sıklıkla hickiran bebeklerin emme refleksi de iyi oluyormuş doğduktan sonra. Benim melegim su an hickiriyor mesela😂