Birminiginannesi Merhaba ben 4+5 te girim kan verdim ve degerim 4125 sizce ikiz olma ihtimali varmı yoksa normalmi
Anneolmayahasret Birminiginannesi ikiz olup olmadigi ultrasonla anlasilir deger e gore ikiz yada degil denemez😊 benm 4 haftalikken 5 bindi ama tek ti
Birminiginannesi 150_gelartik şuan 6+4 olduk 5 +1 gittim doktora keseyi gordum ama bebek yoktu 7. Haftada gel kalp atışını ve bebegi görelim dediler
150_gelartik Seher112 bana da yarın tekrar vermemi söyledi gidebilir sem vericem inş. Seninki gayet güzel ilerliyor keseni görür sün
Seher112 150_gelartik İnşaAllah canım senin kaç olmuştu en son çok şükür ya salı gidicem dr İnşaAllah kese görünür