Selinner Arkadaşlar özel hastanelerde doğum çok pahalı. Devlet hastanesine başlamak istiyorum 19 hafta olduk ne doktora karar verebildim ne hastaneye devlet hastanesine gidip beğendiğiniz bir doktor varsa tavsiyeleriniZi bekliyorum...
Rabia88 Selinner yakın olsaydı Çiğli eğitim hastanesi derdim ben oraya gitmeyi düşünüyorum Dr um Selin hanım çok iyi ve ilgili birde irfan bey var onerebilcegim ama uzaksinizq
Dmlsnmzz Selinner canım batı anadolu hastanesıne berrın hanıma gıdıyorum hastanenın kendı bunyesınde renklı ultrason var baska hastaneye yönlendırme gıbı durumu olmuyo muayene 50 tl normal dogum 1600 sezeryan 1500 ama oda suslemesı fotograf cekımı yok kendın ayarlıyosun yakınsan dusun ıstersen
MrTGcE Selinner bende özeli falan boşver devlet en iyisi özelde genellikle kolaya kaçıyolar tabikide ginede sen blirsin bende buca kadın doguma gidiyorum .
Selinner Tuba84 tınaztepe canım 3 milyar diyo oda yılbaşından sonra zam gelcekmiş daha da artçak yani
kubraa28 Ben hayat hastanesine gidiyorum. Muayene 35tl dogum ise 1200 tl. Bende 2kez gittim daha once buca tipa gidiyordum. Simdilik hayat hastanesinden memnunum tavsiye ederim. Hatta ilk gittigimde renkli ultrasonda bile bakti.
Tuba84 SmeyyeIlkayTonga Eda-raif evet bende ata sagliga gidiyorum 2 ay once sezeryana 1800 normal doguma 1700 demisler.
SmeyyeIlkayTonga Ben tepeciğe gidiyorum 26. Haftam normal doğum istiyorum özellerde bi kılıfını uydurup sezeryana alıo seni son dakka ve o kadar para vermek istemiyorum şahsen.
Selinsevener Tuba84 benim doğumum orda olacak anestezi konusunda en iyi doktorların orda olduğunu duydum ,doğum yapan herkes genelde memnun
Selinsevener Tuba84 Tahir özgüdere gidiyorum ben özel muayenehanesi ama çınarlının üyelerinden 2500civarı doğum ücreti
Selinner Rabia88 19. Haftadayım daha renkli ultrasona girmedim 1 hafta sonra tınaztepede detaylı ultrosona giricem 350 tl dedi
Rabia88 Selinner 350 TL çok fazla tepecige gitme durumunuz varsa ücretsiz yönlendiriyorlar alsancaga ama tabi tercih sizin
Rabia88 MrTGcE hem kolaya kaçıyorlar hemde strese sokuyorlar kiminle konuşsam çocukta sorun var diyorlar sonra MaşAllah çocuk sağlıklı doğuyor
MrTGcE Rabia88 yarn randevum var benimde dr detaylı ultrasona giticen dedi acaba buca kadın dogumdamı giricem başka hastaneyemi yönlendircek bilemedim