burcuisik12 Kizlar dogum yapalı 3 ay oluyor ağustosun başında 2 3 gun az az kananmam oldu 2 gündür baş ağrım var çok kötü hamile değilimdir inşallah ☹️ ayin 1 ve 2 sini bekliyorum adet olmadan hamile kalan varmı