Fevziyeakdemir Merhaba kızlar ben 18 haftalık hamileyim 5 günlük bir tatile çıktım tatilde mecbur hamburger pizza falan beslendim sabah kahvaltım gayet iyiydi ama öğlen ve akşam fast food geçti. Bir sorun olmaz umarım?
HilalG Fevziyeakdemir Çok aşırı olmadık dan sonra sorun olucağını düşünmüyorum kendi düşüncem tabi 32 haftalık olduk ayda bi iki sefer yemişimdir🤗
Lara44 Fevziyeakdemir canım olmaz Allah’ın izniyle içini ferah tut ben tabiki dikkat ediyorum 2. Gebeliğim ama canım ne isterse de az az yiyorum yani sakınan göze cidden çöp batıyor…. abartmadan yenilebilir 🙏🏻🙏🏻😘😘
CansuAbinik Fevziyeakdemir hiçbir şey olmaz aradaki dengeyi koruduğun sürece. Annemlerin yazlığına gittim temmuzda. 5 gün boyunca kola içtim. Kii bu zamana kadar hep dikkat ederdim ve kolayı hiç sevmem. Hiçbir şey olmadı, pişman değilim😂 Gönlünü ferah tut🤗
Gizem_ar Ben normalde de yiyorum tatilde de yedim pizza vs valla canım çektikçe aşırıya kaçmadan tabiki ve güvendiğim yerden yiyorum yersem de o kadar incik boncuk düşünme kafanı bulandırma 🤗
Girlpowerbabe Fevziyeakdemir ohooo o kadar da ince düşünmeyin ya nolacak hamburgerden pizzadan 😅 benim bunları yemek için tatile çıkmama gerek bile yok götürüyorum arada sırada canım istedikçe😋 ama salam sucuk sosis falan yemiyorum tabi ona dikkat edin😊
Durudora Herkesin kendi tercihi zararlı ama yememek lazım ben yemedim 8,5 Aydır pizza ölmedim de yani yememekten onlar iyi olsun yeter