Giz4110 triodin yüksek olması sıkıntı asıl yazmışsınız ama benimde triodim yüksek çıktı doktorum korkma düşük olması daha kötü dedi gelişim geriliği vs şeyler yaşattıyormuş endokrinolojiye yönlendirdi oda aynı şeyi söyledi yüksek olması düşükten daha iyi dedi sizin dediğinizin tam tersini yani