Ececeyda Kızlar merhaba 14+2 haftalık hamileyim sol tarafa yatmanın daha iyi yazıyor nette ama cok zorlanıyorum sağ yarafa alışmışım. NE zamandan sonra sola yatmam gerekli bilginiz var mı?
Zuve Ececeyda ben 13. Haftamda kontrole gittigimde doktorum yatis pozisyonu hakkinda bir yorum yapmadi. 21 de gittigimde sag ve soluna yat dedi. Demekki bebek biraz buyuyunce yana yatmak gerekiyor. Sen yavas yavas alistir kendini
Ky2406 Ececeyda 21 haftadan sonra bebek buyuduğunde sola yatmak daha uygun ama bi süre sonra sagada yatyorsunuz (: hareketleneceği için (:
Ececeyda Zuve işte nette de bazen bilgi kirliliği oldugu için farklı farklı seyler yazıyor arada kaldım bilemedım
Hazalkap haftadan sonra yüz üstü ve sırt üstü yatmamalısınız. Sol yan yattığınızda bebek için ve sizin için en uygun pozisyon. Şuan erken amniyon sıvısı bebeğinizi korur zaten uyku pozisyonunuz çok önemli değil.
Kubraaaa Banada sola yatmaya çalış dedi ama artık ağırlıktan ağrı giriyo iki tarafada yatıyorum mecburen 🙃