egeninincisii Meka 👀Doktorum bol yürüyüş ve çömelme hareketi yapmamı istedi benden. 🤷🏼♀️Ek olarak ilişki, hurma, tarçınlı su, küvete su doldurup oturmak, squat öneriliyor. 🙄10 gün sonraya randevum var şu an 37+4’üz ben bunları deneyip öyle gideceğim.
Yasmin35 Bende 39+5 ve sancılarım yok inşallah gelir ikimizinde canım suni sancıya kalmak istemiyorum ne kadar daha bekliceksiniz doktorunuz bir şey söyledi mi ?
Meka Yasmin35 siz ne zan gideceksiniz kontrole İnşa Allah canım bir kaç güne sancimiz gelir bizde kucağımıza alırız bebegimizi
Yasmin35 Meka yarın nst için çağırdı canm yarın gidicem artık netlestirirz diye düşünüyorum pazar günü 40. Hafta oluyo benimde beklesem mi kararsizim bende