zepbjk Brcn90 ben de 20 haftalığım bel ağrım oluyor ara ara ama bi süre sonra hafifliyor yine de korkutuyo beni
Zeliha4682harun zepbjk bende 19 haftalığım şiddetli sancı ve bel ağrısı oluyor sizdede oluyormu sizce neden sancı oluyor post açtım saçımla ilgili ama kimse yazmadı size sorayım d3dim
zepbjk Zeliha4682harun benim bi kere lekelenmem oldu ilişki sonrası doktor ilaç verdi dinlen dedi ondan oluyor dedim ama normalde olabilirmiş rahim büyüdüğü için. Çok aşırı oluyorsa doktora gözük zaten o bi terslik yok diyorsa rahim büyümesinden kaslardandır
Brcn90 Zeliha4682harun Benim belimin sağ tarafına bir ağrı girdi aniden. 1 hafta oldu geçmedi hala. Yürürken gece uyurken çok zorlanıyorum 😷 bilemiyorum neden olduğunu bende. Yarın kontrolüm var soracağım
aaysegndz Ben 31 haftalığım ben de sık sık yaşıyorum uzun süre ayakta hareketsiz kalmak veya oturmak çok etkiliyor uzanıp karnınıza ve belinize yastık koyunca hafifliyor 😊