Merhabalar,
oğlum 1 yaşında yeniden hamile olduğumu öğrendim ve çok kararsızım Doğum yapıp yapmamakta. Spiral olmasına rağmen yinede hamile kalmışım ve ilk bebeğime haksızlık ondan çalacağım vakit gibi görüyorum.
aranızda bu şekilde hamile kalanlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız?