Muzeyyenn Ben geçirdim, 1 ay corona pozitif kaldım. Bebege geçen bir vaka saptanmamış rahat olun. Mutfağa maskeyle girersiniz bolca havalandirirsiniz ilk siz yersiniz sonra da eşiniz. Bol su tüketimi, bol meyve tansiyon probleminiz yoksa günde 1 bardak limonlu su,ayran,ceviz,badem tüketin. Allah yardımcınız olsun🤲🏻