Bende 18 haftalık hamileyim adet ağrısı gibi ağrım oldu hemde çok şiddetli iki üç gün oldu doktora gittim bebekde sorun yok dedi ilaç verdi onu kullaniyorum inşallah geçer çünki o kadar kötü ağrı ki idrara sık sık çıkma sorunuda bir aydı var gece yarıları uyandırıyor beni(((