Bana da doktorum icemezsin demişti. 28+2 haftalık hamileyim. Hamileligim biyunca sadece 1 tane Türk kahvesi içtim 🤣🤣 benimki daha fenaymış ya.Bazen canım istiyor soyle balkonda keyif yapayım diyorum ama icemiyorum işte. Ben de eşime yapıyorum tek onun içmesiyle idare ediyorum 🤣🤣🤣