Leylasnsy Merhaba kızlar 37+4 günlüğüz bugün çatı muayenesi olduk. Doktorum bana çatın dar ve kemik var bebeğin çıkması zor dedi. Aranızda olan var mı?? Acaba doktorum kolaya mı kaçıyor yoksa gerçekten varmıdır. Başka doktora gitsem mi acaba😔😔
Bilinmiyor İçinizde ukte kaldıysa başka bir doktora görünün en azından içinizde kalmaz keşke başka doktora görünseymişim demezsiniz