Kizlar merhabalar bugun 2nciye nstye girdim fakat nstye ne zaman baglansam bebegin hareketlerini hissetmiyorum elime tuş veriyorlar hareket ettikce bas diye anlamıyorum heralde sezgilerime gore basiyorum 😂😂 girerken hareket ediyor ne zaman yatsam nstye hic orali degil ayaga kalksam gene hareket ediyor 😂😂 acaba ben mi karnima takili cihazlardan panik yapip anlamiyorum 😂😂🙈🙈