Basur ve hamile iseniz doktorunuzun vereceği ilçatan başka hiç bir şey kullanmayınız.
Bende geçen hafta yaşadım bi anda oldu ne yürüyebildim ne yatabildim çok beterdi , bütün gün ağladım diyebilirim hatta.
Ilık oturma banyosununda çok faydasını gördüm .
Bi an önce geçmesi dileğiyle ,geçmiş olsun