39+2 deyim bir haftadır nişanım geliyor sürekli , bugunde suyum gelmiş biraz ama ben farketmedim şortumda tam orada bir avuc boyutunda su vardı . Hemen doktora gittim nstde 7 dakıkaya bir sancım cıktı 80-90 civarlarında , doktor baktı su kesem patlamamıs o yüzden yatış vermedi 3 dakıkaya bir sancın düşünce gel dedi ama ben tam sancı hissetmiyorum . 2 cmde acıklığım olmus doğurur muyum bugun acaba