Assye Kızlar 14+3 günlük hamileyim, sabah düz olan karnım akşam 7 aylık gibi oluyor okadar gergin şiş ki hazımsızlık cok fazla, tuvaletimi rahat yapıyorum kabızlık yok ama bu şişkinlikten nasıl kurtulabilirim lütfen çare bulan yazabirmii
ecembugra53 Assye canım maden suyu iç mideni rahatlatır bir de doktorum sürekli ılık su iç dedi bağısaklsrı rahatlatır gaz yapıcı cok bişey yeme sogukta kalma cereyanda kalma cnm 😊
Assye ecembugra53 sağol canım maden suyu içiyorum ama fayda etmiyor, biraz fazla kaçırsam yemeği vay halime zaten sükür gaz problemimde yok ama ılık suyu denicem bide üşütmemem lazım haklısınız
ecembugra53 Assye dene canım böyle öyle atlatmıştım doktorumun dediklerini hep yaptım rahat ettim valla 😊❤️