_edaa Kızlar hidrosefali sebebiyle bu gece yatışım yapılıyor ölü doğum yapacağım ne olur dualarınızı eksik etmeyin ilk gebeliğimdi. Çok korkuyorum nolur dua eder misiniz
Sevendays _edaa Allah yardimcin olsun cnm mubarek günün yuzu suyu hurmetine rabbim en kisa surede tekrar hamile kalip saglicakla kucagina almayi nasip etsin
Prensesimm77 _edaa öncelikle başin sağolsun inşallah en kısa zamanda tekrar hamile kalır sağ sağlim kucağina alirsin…çok zor bi durum bende yaşadım aynı şeyleri seni çok iyi anlıyorum Allah yardımcin olsun inşallah kolay geçer doğumun
Ozdmrkbraa _edaa canım rabbim sabrı Cemil versin inşallah en hayırlı zaman da sağlıkla tekrar bebek sahibi olursunuz bu mübarek günlerin hürmetine rabbim yüzünüze gülsün
Sndserl _edaa basın sağolun canım Allah yardımcın olsun korkma Rabbım yardım ediyo bende yaşadım aynı şeyleri Rabbım tez zaman da kucağını doldursun
_edaa Sndserl çok teşekkür ederim allah razı olsun 🤲🏼 inşallah rabbim tekrar tattırır hamilelik duygusunu🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Hell _edaa hic korkmayın bol bol ayetel kürsü veya bildiğiniz kısa süreleri okuyun vee sonrasina dikat et sebebini neymiş arastir ben 3defa 21 hftalik düşük yaptim Rabbim ınslh en tez zmnda yerini doldurur yine
Seymaogz _edaa Rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum. Her serde bi hayr vardır. Dualarımız seninle insallah güzel günler gör. Kalbini ferah tut 💖💐