Burcu089 Bebiss123 evet 3. Ay gibi bende de olmustu, korkup acile gitmiştik ama rahim büyüdüğü için ağrı olurmus normal dedi doktor
eddaaa ilk bebeğinizmi? normalde kasıklarda agrı normaldir tabi aşırı şiddetli dayanılmicak gibiyse doktora başvurun.
Birsenbirbenbirdebebek Bebiss123 eğer ağrı adet sancısına benziyorsa sakın bekleme canım git güvendiğin doktora. Baksın seninde için rahat olur. Gebelikte Ağrı ve kanama kesinlikle hafife alınmamalıdır dikkat et kendine rabbim onu korusun🙏