Kızlar korona döneminde de hep evde takılmaktan,24 saat kızımla bitişik olmaktan ve sanırım hamileliğin başagrısı halsizlik gibi sorunlarından depresyona girdim.
hiçbirseyden zevk almıyorum,çalışıyordum ve çalışmak terapimdi.şimdi calısamıyorum da
kim işe alır hamile kadını zaten korona dönemi
iyice sıkıstım huniyi takmama az kaldı 🥳🥳🥳