Paresss Kızlar daha önce kanal yaptırdığım dişimin dolgusu düştü ben hamileyken .Sinirler tam alınmadığı için sanırım hava alıyor ve çok ağrım var .Acile gitsem geçici dolgu yaparlar mı uyuşturmadan yaptıran var mı? Acilde yaparlar mı?
Eylulcan34 Paresss Merhaba, benim de aynı şekilde başıma geldi. Dolgum düşmüştü ama dişçi uyuşturmadan yapabilirim ancak dedi dayanamam diye istememiştim parol kullanarak idare ettim 😔
Deletedmom95 Paresss tuzlu su ile gargara yapabilirsiniz karanfil yağı kullanabilirsiniz. Sıcak soğuk yediklerinize dikkat edin. Geçmiş olsun 🌸
betulcakici Paresss bence gitmelisin dişçiye benimde hamileyken dişim kırıldı 8 aylık hamileyim geçen hafta kanal tedavisi sonra da dolgu yaptırdım ve bunları yaparken uyuşturucuyu en hafif dozda vurdular ama iyi ki yaptırmışım
MrveD Paresss benimde aynı şekilde şuan tedavi yapiolar onda sıkıntı yok ama ağrı için ben en son elma sirkesiyle gargara yaptım ve sarımsak agrimda iltihabimda geçti
tulay57 kaç haftamınsın 3 il 6 ay arsi dolgu yapiyo doktor unuzun izniyle benim 7 ayımda dolgun kırıldı geçici dolgu yaptırdım yapılıyor ilaçsız ama çok ağrıyor ben antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ve sonra nene yağı ile idare ettim
Paresss tulay57 geçici dolguyu yaparken çok ağrı olurmu ki sonuçta boşluk var sadece hava almasın diye dolduracak.
tulay57 Paresss abse varsa geçmiyor benim 1 hafta ağrıdı şiddetli antibiyotik kullandım ayın 6 yi geçmediyse temizlerdir yaptır tavsiyem sonra tekrarlıyor ben 38 hafta lık halen ağrıyo
Mayle23 Paresss ben 5aylik hamileyim artık dayanamiyodum oluyodum russiyada yawiyorum gittim doktor baktı dedi çok hamile çektiriyor bende çektirdim kendi doktorumada gittim hiç birwey olmaz dedi 5ay bowu bowuna acı cekmiwim