Kızlar karnım aynaya bakınca çok belirgin bir şişlik yok gerçi daha 12+3 ama iç çamaşır ve pijamaların hepsinin bel lastikleri karnımı sıkıştırıyor. Evde giyecek birşey kalmadı. Düşük riskim olduğu için evde istirahatteyim alışverişe de çıkamıyorum internetten alıcam mecbur