3 Eylül’de ben olcam geberiyorum korkudan acaba doktora bir saniye gevşeyim kendimi çok kastım falan desem biraz ara verir mi ne bilim birden Hart diye korkunç geliyor bana. Evde kendi orta parmağımı sonuna kadar sokuyorum ama iki parmak olmuyor kendimi kasıyorum. Eşimlede denedik o da ikinci parmak gitmiyor diyor